Pro úspěšnou společnost, která je součástí nadnárodní finanční skupiny.
Co od Vás budeme očekávat:
- VŠ /SŠ vzdělání a praxi v oblasti bankovnictví, leasingu, finanční společnosti v oblasti risk managementu, compliance, auditu
- základní orientaci v bankovní regulaci
- výhodou je znalost úvěrových produktů
- Aj. slovem i písmem je nutností
- příjemné vystupování, výbornou komunikaci, spolehlivost, samostatnost
- PC rutinně
Co bude náplní Vaší práce:
- analýza vývoje procesů /produktů ve vztahu k rizikové strategii společnosti
- příprava stanovisek a doporučení k návrhů na změnu v produktech, procesech
- správa oblasti outsourcingu
- správa oblasti business continuity (dohled a koordinace business impact analýz a krizových plánů)
- příprava stanovisek k reportům
- participace na implementaci nálezů auditu
- spolupráce napříč společností
Co Vám budeme moci nabídnout:
- pěkné finanční ohodnocení a řadu nadstandardních, zaměstnaneckých benefitů
- možnost profesního rozvoje a seberealizace
- flexibilní pracovní dobu, možnost občasného HO
- atraktivní pracoviště, přístup k nejmodernějším technologiím
Vaše CV přivítáme na níže uvedeném kontaktu. Děkujeme.