Pro našeho klienta, úspěšnou společnost, která je součástí nadnárodní skupiny, hledáme šikovného uchazeče /uchazečku na výše uvedenou pozici. Jedná se o pozici v kanceláři, nikoliv v terénu.
Co bude náplní Vaší práce:
Jako servisní poradce budete mít na starosti schvalování faktur za opravy vozidel, komunikaci s nasmlouvanými servisními středisky, s interním i externím zákazníkem, vedení technických průkazů vozů. Bude také komunikovat napříč společností a zajišťovat, aby byly všechny procesy spojené se servisními prohlídkami, probíhaly co nejefektivněji a nejrychleji.
Co je k pozici opravdu nutné:
Vhodný kandidát by měl mít vzdělání v auto-moto, zkušenosti na podobné pozici, znalost autoopravárenství a být schopný pracovat s počítačem a různým softwarem. Dále je důležité, aby byl schopný komunikovat jak s interním zákazníkem, tak i se servisními partnery.
Co Vám budeme moci nabídnout:
- velmi pěkné finanční ohodnocení a řadu zaměstnaneckých benefitů
- možnost profesního rozvoje a seberealizace
- příjemné pracovní prostředí, široké zázemí
Pokud hledáte novou výzvu a pozice Vás zaujala, zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis. Děkujeme.