Pro významnou, nadnárodní společnost s pobočkami po celém světě, hledáme vhodného uchazeče /uchazečku na výše uvedenou pozici.
Co od Vás budeme očekávat:
- VŠ vzdělání ekonomického směru a několikaletou, souvislou praxi na obdobné pozici
- aktivní znalost Nj. a Aj. pro každodenní komunikaci slovem i písmem
- zkušenost s prací v SAP, PC rutinně, Excel pokročilé funkce
- analytické schopnosti, spolehlivost, pracovitost
- zkušenosti s vedením týmu jsou předností, ale nejsou nutností
- výhodou je také zkušenost s prací ve sdíleném centru služeb
Co bude náplní Vaší práce:
- monitoring a kontrola AR procesů, zajištění včasného zaúčtování
- zodpovědnost za zpracování pohledávek, participace na měsíčních a ročních závěrkách
- spolupráce s dalšími týmy v rámci finančního oddělení
- spolupráce s auditory
- pravidelný reporting, participace na různých projektech probíhajících v rámci firmy
Co Vám budeme moci nabídnout:
- pěkné finanční ohodnocení a řadu nadstandardních zaměstnaneckých benefitů
- možnost občasného HO
- možnost profesního rozvoje a seberealizace
- příjemné pracovní prostředí, atraktivní pracoviště
- široké zázemí prosperující společnosti
Vaše CV přivítáme na níže uvedeném kontaktu. Děkujeme.